Mayday of Maylandia

ponedjeljak, 11.08.2014.

Blogerski susreti treće vrste olitiga što ću s ovom lunom & još neki stihovi strašnog Zmaja od Bloga.hr

 photo e7e9d419-e83b-4800-a8b2-5c1ff4fe7c2e_zpsda2d2eac.jpg
(photo by Dragan Gortan)


Što ću s ovom lunom


ljudi moji…
što ću s ovom lunom
pokrije se oblakom
ko' vunenim poplunom

i zaspi bezbrižno
na zvjezdanoj stazi
cijelu noć u oblaku
do grla u vlazi

onda jedne večeri
sva jadna oteče,
''navukla sam reumu''
kroz suze mi reče

tako otečena
preko neba ide
od bola neizdrživog
sve se zvijezde vide

a ja u jastuk
svoju glavu skrijem
pa trepćuć' kao sova
cijele noći bdijem

ljudi moji…
što ću s ovom lunom
prazne je glave,
a kaže se punom

stihovi: Dragan Gortan

******************************************


Noć sa tri mjeseca


u svakom tvom oku
jedan mali mjesec

na nebu treći…
najveći

kad najvećeg oblaci skriju
u tvom oku još uvijek siju

svako tvoje oko
jedna mala zvijezda

a znaš li koliko na nebu?
beskonačno

pa i kad nije oblačno
zorom ih dan zgasne

ali te u tvom oku
i dalje sjaje jasne

stihovi: Dragan Gortan

********************************************



Žudnja


Nad mjesecom
Kad oblak zgusne
Sve što želim
Tvoje su usne

Nemoj dušo
Da te noćas brine
Da nestat će žudnje
Nestane li mjesečine

Jer i sinoć je oblak
Nad mjesecom bio
Pa je žudnja bdjela
Dok je mjesec snio

stihovi: Dragan Gortan

**********************************************


Utjeha zvijezde


ne boj se
čemu strah
i ti i ja
već bili smo prah

smrt nije kraj
i njome ne prestaje put
onaj tko davao je sjaj
beskrajem je razasut.

stihovi: Dragan Gortan

*************************************************


Mjesec s tužnim očima


Ona ima svoje mjesto
Slijepi put u dubokoj sjeni
Tu dolazi, ali ne prečesto
Sve ovisi o muževoj smjeni

Kroz zamagljen prozor automobila
Nazire se mjesec na noćnoj straži
Prstom mu nacrta tužne oči
I vrati se… u svoje laži

stihovi: Dragan Gortan

******************************************************



(photo by mayday)

Biografija, recimo...
plus dodatak
i još jedan
zapravo, ovaj pjesnik naš je kolega bloger - Boljun.

Moj dragi prijatelj i najdraži pjesnik još iz starih, dobrih vremena pokojnog mi bloga, do sada je izdao tri samostalne zbirke poezije, sve za Maticu hrvatsku

”More Ljubavi” - 2008.
”Nebo… Tvoje oči” - 2009.
”Utjeha zvijezde” - 2011.

a ja sam imala čast biti inspiracija pjesmi jednoj yes.

Naše druženje vrlo je brzo preraslo okvire bloga
a i granice stvarnosti i mašte;
jedna moja tuga, pjesniku izrečena, rezultirala je stihovima
ima li ljepše, osobnije, utješnije utjehe od te?

Dragi prijatelju, ona opet ide u moj boks...


Zbog tebe


Zbog tebe bi mogao
Napisati ljubavnu pjesmu

U njoj će oblaci
Postati bijeli jedrenjaci


Najljepšem u toj regati
Tvoje ću ime dati

Pa i ako kiša počne rositi
Ništa zato….

I te će kapi tvoje ime nositi.

Boljun
četvrtak, 19.06.2008.

(...hvala, Zmaj. I pusa...)


Oznake:
Supermjesecom sinoćnjim začarana, Perzeide ispraćajući, Leonide očekujući yes

- 10:32 - Komentari (37) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>